Bu sayfa ile ilgili yazılan son 30 yorum. (Yorumlar 60 saniyede bir güncellenir.)
| Gönderen | Konu | Yorum |
elif 06.08.2014 19:35:18 | önlisans çocuk gelişimi | iyi günler. ben çocuk gelişimi 2 yıllık mezunum. ayrıca dgs ile 4yıllığa cocuk gelişimi olarak geçiş yaptım. 2.öğretim olarak okuyorum.kpss ye atanma olasılığım ne kadar?ayrıca çocuk gelişimi olarak nasıl nereye atanırım ve okurken atanablrmyım? tesekkrlr |
özge 07.08.2014 14:37:57 | insan kaynakları | slm önlisans insan kaynakları yönetimi mezunuyum atamam olurmu nerelere ve hangi puanlarla |
tubae 10.08.2014 03:06:53 | lisans kamu 2014 | selam; bölüm kamu yönetimi, puan 79,185 sıralama 77009 merkezi atama ya da gümrükte şansım nedir? |
melek 12.08.2014 19:17:33 | kpss | insan kaynakları yönetimi mezunuyum atama için en az kaç puan almam lazım |
electrıc 13.08.2014 21:28:50 | em | arkadaşlar sadece elektrik müh olanlar kaçla atanıyo |
serdm 13.08.2014 22:01:42 | diyetisyen | sizce 251.srada diyetisyenlik ne olur ilk atamada ? iknci atama haziran mi onda kesin midr? |
kpssforum 15.08.2014 12:30:00 | kpss | makina mühendisiyim kpss puanım 75 atanabilme şansım nedir teşekkürler |
ziraat 15.08.2014 15:03:10 | atamanmam | tarım ekonomisi mezzunuyum. puanım75.85 puanım sıralamam 103 atamam olurmu |
ronya 17.08.2014 19:32:55 | yazılım müh | iyi günler yazılım müh de branş sıralamam 20 sizce atanma ihtimalim var mı?
|
mürsel yıl 18.08.2014 11:57:39 | atanamayan orman mühendislerinin işler acısı durum | bir orman mühendisi velisi olarak samimi söylüyorum işler acısı durum cocukları yarış atı gibi ordan oraya ordan buraya ne hallerde okutuyoruz ne çabalarla buna benzer hayatın bütün zorluklarını çocuklarla bizde yaşıyoruz bir bakmışsın fiyasko saygılar |
boşaokuyan 18.08.2014 12:02:53 | atanamayan orman mühendisleri | okalar oku çek sıkıntıyı bir bakmışsın boşa okumanda boşa okuyanda boşda kardeşim zaman kaldırın atanmayın bölümleri milletler'de zahmet çektirmem iş bulunan bölümü açın halk onu okusun yazık değilmi bu garip insanlara varını yoğunu döküyor birde bakmışsı |
ögretmen 18.08.2014 12:08:16 | ögretmen atamaları | öğretmenlerinde atamaları ayrı bir muamma ihtiyaç sahibi diyor bir bölüme 40-50 ile atama yapıyor birine 90 puanla atama yapılıyor kimin ne yaptıgı belli değil doğru dürüst bir açıklama yapan yok bunlar ihtiyaç bunlar az ihtiyaç maalesef durum bu saygılar |
dembaş 18.08.2014 21:22:46 | atanamayız asla | nerde bu mimari restoasyoncular |
sila.s 19.08.2014 00:37:30 | atanma puanim | mrb bn tibbi tanitim ve pazarlama okudum sizce önlisans olarak atanma puanim kactir? tsk ederim ... |
tgce 20.08.2014 11:52:04 | atanabilir miyim | merhaba arkadaşlar ben mimarlık mezunuyum ve bu sene 76 puan aldım sizce atanma ihtimalim var mı :( |
hüm 26.08.2014 02:02:43 | ktphne | peki arkadaşlarım bu kütüphanecilikte senede kaç alım oluyor.bilen varsa yardımcı olabilir mi? |
hüm 26.08.2014 02:03:40 | drs | tıbbi dökümasyon ve sekreterlik iyi mi? senelik kaç alım oluyor devlete ? bilen cevaplarsa sevinirim |
eker1981 01.09.2014 23:55:28 | atamalar | mrb ben fatma kamu yönetimi mezunuyum 79 aldım p3 ten sıralamam 79000lerde 35 yaşını doldurdum merkazi atamalarda şansım nedir tşkler |
ugur 07.09.2014 15:14:01 | ziraat müh tarım mak. 4853 | hocam merhaba.ziraat mühendisliği tarım makinaları mezunuyum.kpss 2014 p3 puanım 82 branş sıralamam 16 .diğer ziraat müh. bölümleriindede en fazla ilk 50 deyim acaba atanma şansım nedir şimdiden teşekkürler |
emine 11.09.2014 11:40:43 | iç mimar atamaları | hastanede memur olarak çalışmaktayım iç mımarlık okumak istiyorum. acaba atamalar nasıl olur. sınava girmem mi gerekiyor acil yardım |
evrennnn 15.09.2014 16:12:00 | soru | ben aöf işletme bu sene mezun oldum acaba bizim bölümden atama puanı en son kaç |
ugur 17.09.2014 03:41:52 | acill bilgi lutfennn | merhabalar ben liseyi ticaret lisesinde büro yönetimi ve yönetici asistanlığı bölümünü okudum simdi ben hangi bölümlere tercih yapacagımı bilmiyorum ortaögretimden hangi bölüme tercih yapacagım hakkında bilgi verip yardımcı olabilirmisiniz acaba ? |
halil 19.09.2014 18:17:13 | atama | gaz tesisat teknolojisi 2012 kac puanla alım yaptı bilgisi olan varmı? |
halil 19.09.2014 18:40:22 | atama | gaz tesisat teknolojisi 2012 kac puanla alım yaptı bilgisi olan varmı? |
ede 20.09.2014 13:32:12 | atama puanı | metal işleri en son kac la atama yaptı
|
lojistikci 21.09.2014 03:51:34 | lojistik | lojistik on lisans mezunuym on lisans sinavina grcem haftaya nerelere en az kaç puanla atanabilirim teşekürler... |
tann 28.09.2014 21:24:14 | atama | buro yonetimi ve sekreterlik mezunuyum 81 puanla atanabilirmiyim acaba cok onemli lutfen cevaplarmisiniz az cok duyumlariniz önemli lutfen cevappppp |
ferdidogan 29.09.2014 23:12:47 | bilgisayar enformatik | bilgisayar enformatik okuyorum seneye bitecek inş tekrar dgs sınavına girdim bu sene bilişim mühendisliğe geçiş yapabilirim sizce geçiş yapayım mı benim bölümden kaç puan alsam yerleşiririm bilişim mühendislikte kaç puan yeterli olur acaba |
büro yönet 30.09.2014 13:53:31 | atama | büro yönetimi ve sekreterlik mezunuyum 75 puan ile atanabilirmiyim ? |
g 03.10.2014 12:54:26 | fg | tıbbi tanıtımın kpss ataması yok muuuu ??????????? |