"2012-2014 ARASI KPSSUZMANI YORUMLAR SAYFASI Memur Atamalarındaki KPSS Taban Puanları"
Bu sayfa ile ilgili yazılan son 30 yorum. (Yorumlar 60 saniyede bir güncellenir.)
GönderenKonuYorum
elif
06.08.2014 19:35:18
önlisans çocuk gelişimiiyi günler. ben çocuk gelişimi 2 yıllık mezunum. ayrıca dgs ile 4yıllığa cocuk gelişimi olarak geçiş yaptım. 2.öğretim olarak okuyorum.kpss ye atanma olasılığım ne kadar?ayrıca çocuk gelişimi olarak nasıl nereye atanırım ve okurken atanablrmyım? tesekkrlr
özge
07.08.2014 14:37:57
insan kaynakları slm önlisans insan kaynakları yönetimi mezunuyum atamam olurmu nerelere ve hangi puanlarla
tubae
10.08.2014 03:06:53
lisans kamu 2014selam; bölüm kamu yönetimi, puan 79,185 sıralama 77009 merkezi atama ya da gümrükte şansım nedir?
melek
12.08.2014 19:17:33
kpssinsan kaynakları yönetimi mezunuyum atama için en az kaç puan almam lazım
electrıc
13.08.2014 21:28:50
emarkadaşlar sadece elektrik müh olanlar kaçla atanıyo
serdm
13.08.2014 22:01:42
diyetisyensizce 251.srada diyetisyenlik ne olur ilk atamada ? iknci atama haziran mi onda kesin midr?
kpssforum
15.08.2014 12:30:00
kpssmakina mühendisiyim kpss puanım 75 atanabilme şansım nedir teşekkürler
ziraat
15.08.2014 15:03:10
atamanmamtarım ekonomisi mezzunuyum. puanım75.85 puanım sıralamam 103 atamam olurmu
ronya
17.08.2014 19:32:55
yazılım mühiyi günler yazılım müh de branş sıralamam 20 sizce atanma ihtimalim var mı?
mürsel yıl
18.08.2014 11:57:39
atanamayan orman mühendislerinin işler acısı durumbir orman mühendisi velisi olarak samimi söylüyorum işler acısı durum cocukları yarış atı gibi ordan oraya ordan buraya ne hallerde okutuyoruz ne çabalarla buna benzer hayatın bütün zorluklarını çocuklarla bizde yaşıyoruz bir bakmışsın fiyasko saygılar
boşaokuyan
18.08.2014 12:02:53
atanamayan orman mühendisleri okalar oku çek sıkıntıyı bir bakmışsın boşa okumanda boşa okuyanda boşda kardeşim zaman kaldırın atanmayın bölümleri milletler'de zahmet çektirmem iş bulunan bölümü açın halk onu okusun yazık değilmi bu garip insanlara varını yoğunu döküyor birde bakmışsı
ögretmen
18.08.2014 12:08:16
ögretmen atamalarıöğretmenlerinde atamaları ayrı bir muamma ihtiyaç sahibi diyor bir bölüme 40-50 ile atama yapıyor birine 90 puanla atama yapılıyor kimin ne yaptıgı belli değil doğru dürüst bir açıklama yapan yok bunlar ihtiyaç bunlar az ihtiyaç maalesef durum bu saygılar
dembaş
18.08.2014 21:22:46
atanamayız asla nerde bu mimari restoasyoncular
sila.s
19.08.2014 00:37:30
atanma puanimmrb bn tibbi tanitim ve pazarlama okudum sizce önlisans olarak atanma puanim kactir? tsk ederim ...
tgce
20.08.2014 11:52:04
atanabilir miyim merhaba arkadaşlar ben mimarlık mezunuyum ve bu sene 76 puan aldım sizce atanma ihtimalim var mı :(
hüm
26.08.2014 02:02:43
ktphnepeki arkadaşlarım bu kütüphanecilikte senede kaç alım oluyor.bilen varsa yardımcı olabilir mi?
hüm
26.08.2014 02:03:40
drstıbbi dökümasyon ve sekreterlik iyi mi? senelik kaç alım oluyor devlete ? bilen cevaplarsa sevinirim
eker1981
01.09.2014 23:55:28
atamalarmrb ben fatma kamu yönetimi mezunuyum 79 aldım p3 ten sıralamam 79000lerde 35 yaşını doldurdum merkazi atamalarda şansım nedir tşkler
ugur
07.09.2014 15:14:01
ziraat müh tarım mak. 4853hocam merhaba.ziraat mühendisliği tarım makinaları mezunuyum.kpss 2014 p3 puanım 82 branş sıralamam 16 .diğer ziraat müh. bölümleriindede en fazla ilk 50 deyim acaba atanma şansım nedir şimdiden teşekkürler
emine
11.09.2014 11:40:43
iç mimar atamalarıhastanede memur olarak çalışmaktayım iç mımarlık okumak istiyorum. acaba atamalar nasıl olur. sınava girmem mi gerekiyor acil yardım
evrennnn
15.09.2014 16:12:00
soruben aöf işletme bu sene mezun oldum acaba bizim bölümden atama puanı en son kaç
ugur
17.09.2014 03:41:52
acill bilgi lutfennnmerhabalar ben liseyi ticaret lisesinde büro yönetimi ve yönetici asistanlığı bölümünü okudum simdi ben hangi bölümlere tercih yapacagımı bilmiyorum ortaögretimden hangi bölüme tercih yapacagım hakkında bilgi verip yardımcı olabilirmisiniz acaba ?
halil
19.09.2014 18:17:13
atamagaz tesisat teknolojisi 2012 kac puanla alım yaptı bilgisi olan varmı?
halil
19.09.2014 18:40:22
atamagaz tesisat teknolojisi 2012 kac puanla alım yaptı bilgisi olan varmı?
ede
20.09.2014 13:32:12
atama puanımetal işleri en son kac la atama yaptı
lojistikci
21.09.2014 03:51:34
lojistiklojistik on lisans mezunuym on lisans sinavina grcem haftaya nerelere en az kaç puanla atanabilirim teşekürler...
tann
28.09.2014 21:24:14
atamaburo yonetimi ve sekreterlik mezunuyum 81 puanla atanabilirmiyim acaba cok onemli lutfen cevaplarmisiniz az cok duyumlariniz önemli lutfen cevappppp
ferdidogan
29.09.2014 23:12:47
bilgisayar enformatikbilgisayar enformatik okuyorum seneye bitecek inş tekrar dgs sınavına girdim bu sene bilişim mühendisliğe geçiş yapabilirim sizce geçiş yapayım mı benim bölümden kaç puan alsam yerleşiririm bilişim mühendislikte kaç puan yeterli olur acaba
büro yönet
30.09.2014 13:53:31
atama büro yönetimi ve sekreterlik mezunuyum 75 puan ile atanabilirmiyim ?
g
03.10.2014 12:54:26
fgtıbbi tanıtımın kpss ataması yok muuuu ???????????

kpssuzmani facebook grubu