"2012-2014 ARASI KPSSUZMANI YORUMLAR SAYFASI Memur Atamalarındaki KPSS Taban Puanları"
Bu sayfa ile ilgili yazılan son 30 yorum. (Yorumlar 60 saniyede bir güncellenir.)
GönderenKonuYorum
erkna
21.01.2014 15:06:23
çok yararlı bir siteçok yararlı bir site
ferhat
22.01.2014 21:46:02
kpsstıbbı ve aromatik bitkiler bölümü en son en düşük minimum puanla alıyor.. ve atamalar ne durumda bilgiye ihtiyacım var cevaplar yazar mısınız..şimdiden teşekürler..
ferhat drk
22.01.2014 21:52:49
atamatıbbı ve aromatik bitkiler bölümü en son en düşük minimum kaç puanla alıyor.. ve atamalar ne durumda bilgiye ihtiyacım var cevaplar yazar mısınız..şimdiden teşekürler..
tutkun
30.01.2014 23:12:23
mobilya ve dekorasyon ön lisans mezunu biri nasıl memur olur napması gerekir
tuba68
31.01.2014 23:05:57
atamaönlisans puanım 81,669 adalet mezunuyum son atamada şansım varmı çok yoruldum gerçekten bilgiye ihtiyacım var 83 puanda olan tüm sınıf arkadaşlarım ataması hazıran 2013/1 atamada atandı :(
mehmet
08.02.2014 22:13:33
tesisat teknolojisi bölümü mezunuyum dogu illerineatanmam için kpss den kaç puan almam gerekmektedir
ayk
09.02.2014 21:07:22
kınıyorumpuanlar çok yüksek allah yardımcımız olsun
ümitsiz
10.02.2014 21:16:28
..ben ilahiyat hazırlık öğrencisiyim ama şimdiden kara kara düşünüyorum halimiz ne olacak.
fırat
11.02.2014 16:39:12
anlamadım bu puanlar lisans mı ön lisans mı ?
erhan
19.02.2014 00:19:18
yardımcıallah hepinizin yar ve yardımcısı olsun durum çoooookk vahimm çookkkkk.....
turizm
22.02.2014 10:59:17
alımlarben konaklama işletmeciliği mezunuyum ve listede böyle bir sıralama olusmuyor, yanı bızden alım yapmıyorlar...ama diğer turizm bölümleri alıyor görünüyor.bu nasıl iş ya...
levent41
23.02.2014 22:12:23
kpss atama puanımerhaba önlisans iklimlendirme sogutma mezunuyum atanmam ıcın yeterlı puan kaç olmalı ve şansım ne kadar yüksek bölum acısından
sağlık hiz
25.02.2014 13:14:36
???sağlık hizmetleri meslek yüksekokulu nda okuyan optisyenlik öğrencisi önlisans programında sağlık memurluğunu tercih edebilir mi sağlık memuru yada teknikerliğinin şartı nedir ??
biyo
26.02.2014 16:34:01
biyokimya mezunlarıbiyokimya lisans mezunuyum kpss atama puanı hakkında bilgisi olan varsa yazsın lütfen
musto
28.02.2014 17:50:00
spor yöneticiliği bu atamalarda hep torpil var hep bide bu sene atamada olmayacakmiş ne olcak halimiz peki??
muhammed
03.03.2014 10:35:59
endüstriyel otomasyonarkadaşlar benım bolumum endustrıyle otomasyon önlisans. ama galıba benım bolumden atama yok ne yapabılırım
mümessil
05.03.2014 11:05:57
tıbbı tanıtım atamasımerhabalar ben bu sene mardinde tıbbı tanıtım ve pazarlama okuyorum kpss atamaları hakkında bilgisi olan varsa yorum yazabilir mi lütfen
sedat
08.03.2014 00:55:02
yerel yönetimlerben yerel yönetimler bölümü okuyorum bu sene son şimdi kpss se atama puanı kaç olması lazım ki atanasan bilginize sonulur..
tekniker
08.03.2014 18:49:19
atamainşaat teknikerliği atamalarıda 85in üstünde hep inşallah alırım yüksek puan.
ade
12.03.2014 21:15:16
kpss2 yıllık sosyal hizmetler bölümü mezunları sosyal çalışmacı olarak atanması için kpss atamalarında kadro var mı ?
pegasus
16.03.2014 01:37:53
atamamerhaba kpss den 70 uzeri alirsam atamam olurmu ? dpu emlak ve emlak yonetimi mezunuyum ve nerelere atanabilirim ??
murat44
19.03.2014 10:05:56
mrbarkadaşlar inönü üniversitesi özel güvenlik ve koruma bölümü okumaktayım kpss atamaları hakkında düşünceleriniz neler?
selma
27.03.2014 21:43:05
atamamerhaba ben bilişim teknolojileri mezunuyum hangi bölümlere atanabilirmiyim bankacılık ya da memurluk istiyorum olabilir mi
melek
30.03.2014 02:44:51
çevre sağlıkçıkpss 2014 atamalarımız nekadar olur çevre korumayla birleşti atamalarımız
özkan
03.04.2014 23:28:41
iklimlendirme atamaarkadaşlar iklimlendirme ile ilgili net bir kpss puanı yok bu konuda bilgisi olanlar yazabilirler mi sınavda 80 alırım heralde bu arada daha lisedeyim yani ortaöğretim
girin
05.04.2014 10:06:30
bilgisayar programcılığımerhaba ben bil. progr. mezzunuyum kpps de ne kadr puan alırsan yerleşebilirim. teskrler
drtyll
07.04.2014 23:21:19
atamamerhabalar ormancılık ve orman ürünlerini okuyorum acaba kaç puanla yerleşiyorlar
son şans
09.04.2014 18:06:02
kpssmerhba işletme yönetimi mezunuyum önlisans 82.736 puan aldım.ama hala bekliyorum haziran son şans..önceki atamada çok yaklaştı puanlar ama alım az olacak bu atamada..yine de atanma şansım yüksek mi ..yardımcı olursanız
belki
19.04.2014 15:05:26
merakmrb hepinizden farklı bi soru sorucam bu atamaların hepsine başı kapalı alıyolar deil mi
öğretmen
22.04.2014 10:18:13
atanamayan oğretmen büro yönetimi ve sekreterliği okuyan bir arkadasim var atama olanagi nedir ve mesleği acisindn başka dallarda calisabilir mi lutfen yardimci olun...bende sosyal bilgiler öğretmenliğini okuyorum benimde atanma olasiligim nedir ve bölümüm de yükselebilirmym

kpssuzmani facebook grubu