Bu sayfa ile ilgili yazılan son 30 yorum. (Yorumlar 60 saniyede bir güncellenir.)
| Gönderen | Konu | Yorum |
erkna 21.01.2014 15:06:23 | çok yararlı bir site | çok yararlı bir site |
ferhat 22.01.2014 21:46:02 | kpss | tıbbı ve aromatik bitkiler bölümü en son en düşük minimum puanla alıyor.. ve atamalar ne durumda bilgiye ihtiyacım var cevaplar yazar mısınız..şimdiden teşekürler..
|
ferhat drk 22.01.2014 21:52:49 | atama | tıbbı ve aromatik bitkiler bölümü en son en düşük minimum kaç puanla alıyor.. ve atamalar ne durumda bilgiye ihtiyacım var cevaplar yazar mısınız..şimdiden teşekürler.. |
tutkun 30.01.2014 23:12:23 | iş | mobilya ve dekorasyon ön lisans mezunu biri nasıl memur olur napması gerekir |
tuba68 31.01.2014 23:05:57 | atama | önlisans puanım 81,669 adalet mezunuyum son atamada şansım varmı çok yoruldum gerçekten bilgiye ihtiyacım var 83 puanda olan tüm sınıf arkadaşlarım ataması hazıran 2013/1 atamada atandı :( |
mehmet 08.02.2014 22:13:33 | tesisat teknolojisi bölümü mezunuyum dogu illerine | atanmam için kpss den kaç puan almam gerekmektedir |
ayk 09.02.2014 21:07:22 | kınıyorum | puanlar çok yüksek allah yardımcımız olsun |
ümitsiz 10.02.2014 21:16:28 | .. | ben ilahiyat hazırlık öğrencisiyim ama şimdiden kara kara düşünüyorum halimiz ne olacak. |
fırat 11.02.2014 16:39:12 | anlamadım | bu puanlar lisans mı ön lisans mı ? |
erhan 19.02.2014 00:19:18 | yardımcı | allah hepinizin yar ve yardımcısı olsun durum çoooookk vahimm çookkkkk..... |
turizm 22.02.2014 10:59:17 | alımlar | ben konaklama işletmeciliği mezunuyum ve listede böyle bir sıralama olusmuyor, yanı bızden alım yapmıyorlar...ama diğer turizm bölümleri alıyor görünüyor.bu nasıl iş ya... |
levent41 23.02.2014 22:12:23 | kpss atama puanı | merhaba önlisans iklimlendirme sogutma mezunuyum atanmam ıcın yeterlı puan kaç olmalı ve şansım ne kadar yüksek bölum acısından |
sağlık hiz 25.02.2014 13:14:36 | ??? | sağlık hizmetleri meslek yüksekokulu nda okuyan optisyenlik öğrencisi önlisans programında sağlık memurluğunu tercih edebilir mi sağlık memuru yada teknikerliğinin şartı nedir ?? |
biyo 26.02.2014 16:34:01 | biyokimya mezunları | biyokimya lisans mezunuyum kpss atama puanı hakkında bilgisi olan varsa yazsın lütfen |
musto 28.02.2014 17:50:00 | spor yöneticiliği | bu atamalarda hep torpil var hep bide bu sene atamada olmayacakmiş ne olcak halimiz peki?? |
muhammed 03.03.2014 10:35:59 | endüstriyel otomasyon | arkadaşlar benım bolumum endustrıyle otomasyon önlisans. ama galıba benım bolumden atama yok ne yapabılırım |
mümessil 05.03.2014 11:05:57 | tıbbı tanıtım ataması | merhabalar ben bu sene mardinde tıbbı tanıtım ve pazarlama okuyorum kpss atamaları hakkında bilgisi olan varsa yorum yazabilir mi lütfen |
sedat 08.03.2014 00:55:02 | yerel yönetimler | ben yerel yönetimler bölümü okuyorum bu sene son şimdi kpss se atama puanı kaç olması lazım ki atanasan bilginize sonulur.. |
tekniker 08.03.2014 18:49:19 | atama | inşaat teknikerliği atamalarıda 85in üstünde hep inşallah alırım yüksek puan. |
ade 12.03.2014 21:15:16 | kpss | 2 yıllık sosyal hizmetler bölümü mezunları sosyal çalışmacı olarak atanması için kpss atamalarında kadro var mı ? |
pegasus 16.03.2014 01:37:53 | atama | merhaba kpss den 70 uzeri alirsam atamam olurmu ? dpu emlak ve emlak yonetimi mezunuyum ve nerelere atanabilirim ?? |
murat44 19.03.2014 10:05:56 | mrb | arkadaşlar inönü üniversitesi özel güvenlik ve koruma bölümü okumaktayım kpss atamaları hakkında düşünceleriniz neler? |
selma 27.03.2014 21:43:05 | atama | merhaba ben bilişim teknolojileri mezunuyum hangi bölümlere atanabilirmiyim bankacılık ya da memurluk istiyorum olabilir mi |
melek 30.03.2014 02:44:51 | çevre sağlıkçı | kpss 2014 atamalarımız nekadar olur çevre korumayla birleşti atamalarımız |
özkan 03.04.2014 23:28:41 | iklimlendirme atama | arkadaşlar iklimlendirme ile ilgili net bir kpss puanı yok bu konuda bilgisi olanlar yazabilirler mi sınavda 80 alırım heralde bu arada daha lisedeyim yani ortaöğretim |
girin 05.04.2014 10:06:30 | bilgisayar programcılığı | merhaba ben bil. progr. mezzunuyum kpps de ne kadr puan alırsan yerleşebilirim. teskrler |
drtyll 07.04.2014 23:21:19 | atama | merhabalar
ormancılık ve orman ürünlerini okuyorum acaba kaç puanla yerleşiyorlar |
son şans 09.04.2014 18:06:02 | kpss | merhba işletme yönetimi mezunuyum önlisans 82.736 puan aldım.ama hala bekliyorum haziran son şans..önceki atamada çok yaklaştı puanlar ama alım az olacak bu atamada..yine de atanma şansım yüksek mi ..yardımcı olursanız |
belki 19.04.2014 15:05:26 | merak | mrb hepinizden farklı bi soru sorucam bu atamaların hepsine başı kapalı alıyolar deil mi |
öğretmen 22.04.2014 10:18:13 | atanamayan oğretmen | büro yönetimi ve sekreterliği okuyan bir arkadasim var atama olanagi nedir ve mesleği acisindn başka dallarda calisabilir mi lutfen yardimci olun...bende sosyal bilgiler öğretmenliğini okuyorum benimde atanma olasiligim nedir ve bölümüm de yükselebilirmym |