Test Bölümü Doğru Sayısı Yanlış Sayısı Netler
Genel Yetenek(60) 0
Genel Kültür(60) 0
Eğitim Bilimleri(80) 0
ÖABT(75) 0
Bölüm
  YILLAR    KPSSP3
(Memur)
KPSSP10
(Öğretmen)
KPSSP121
(ÖABT)
2019 ~ 0 ~ 0 ~ 0
2018 0 0 0
2017 0 0 0
2016 0 0 0
2015 0 0 0
2014 0 0 0
2013 0 0 0
2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 KPSS puanında virgülden sonra son basamakta yuvarlamadan kaynaklı farklar olabilir.
KPSS P3, P10 ve P121 Puanları ÖSYM nin yayımlamış olduğu 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 yıllarına ait KPSS sayısal bilgileri kullanılarak hesaplanmaktadır.

Önlisans Mezunları Puan Hesaplama
Ortaöğretim/Lise Mezunları Puan Hesaplama

 
Bu sayfada hesaplanan puanlar veritabanına kaydedilmektedir. İki KPSS sınavı arası veritabana kaydedilen puanlara ait istatistikler sayfası ve bölümlere göre net dağılımları sayfası oluşturulmaktadır. Bu da memur adayına; sonuçlar açıklanana kadar bölüm içindeki puanlarını, dağılımlarını ve sıralarını görmelerini sağlamaktadır. Veritabanına girilen netlere göre o yılki soruların zor/kolay olma durumlarıyla ilgili fikir yürütülmekte ve sınav sonucunda gelecek muhtemel puanlar hesaplanmaktadır. (KPSS3 Puanı Hesaplama, KPSS10 Puanı Hesaplama)
Bu sayfa ile ilgili yazılan son 30 yorum. (Yorumlar 60 saniyede bir güncellenir.)
GönderenKonuYorum
sınıfçı
26.06.2019 19:42:26
sınıf alansınıf için kaç net yeterli olur alanda hocalarım
mulakat
26.06.2019 17:43:12
mulakathocalarim mulakatta kiyafeti problem ediyorlarmii ben normal biseyler giydim skntı olurmu
atama
26.06.2019 16:40:24
atamahocam tc yaziyo ya ondan biraz tedirgin oldum
müloooo
26.06.2019 16:20:27
mülooooomülakata girip işinizi hallettiyseniz geriye kalan hiç bir belge işe yaramıyor. tercihten önce de atandıktan sonra da. tecrübeyle sabittir boşa kasmayın. şu 2 aylık tatilinizin keyfini çıkarın herkese selamlar...
atama
26.06.2019 15:49:52
atamaarkadaslar birsey sormak istiyorum mulakata girdigim yerde telastan mulakat giris belgemi unuttum herhangi bir sorun olurmu ?
ilkmat
26.06.2019 13:45:46
fen01sınava gireceğiniz salona almıyorlar görevli oluyor oraya bırakabilirsiniz veya öğretmen evinde girdim ben orda resepsiyon a bakan kişiye bırakabilirisiniz belki hocam
fen01
26.06.2019 12:20:08
mülakatarkadaslar mülakatta çanta tel falan yanımıza alabiliyor muyuz çok acil cvp verirseniz sevinirim
turkce
26.06.2019 12:03:50
kpssınsallh diyelimde ben 30 bin alacaklarindan pek umitli degilim
damla
26.06.2019 11:57:50
2019 alimbence yine 20bin olur ama insallah 30bin alirlar
turkce
26.06.2019 10:08:11
kpss2019 puaniyla gelecek yil kac bin alim olur sizce
kpss
26.06.2019 00:30:27
adaletadalet varmı aranızda
ilkmat
26.06.2019 00:07:07
glshne demek hocam hayırlısıyla inş
glshh
25.06.2019 23:22:56
ilkmat dimi hocam en yükseğe odaklanmak lazım tabi, kendimce bi hedef koydum zaten hocam inşallah hepimiz hedeflerimize ulaşırız, seneye hepimiz öğrencilerimize kavuşuruz, teşekkürler hocam sağolun
ilkmat
25.06.2019 22:43:36
glshhhocam her yıl değişiyor ortalamalar ve bu yıl öabt 50 den 75 e çıktı 12 ye göre 18 e çıkar ortalama ama tabi sınavın zorluk derecesi vs her yıl değişiyor siz en yükseğe odaklanmaya çalışın kolay gelsin hocam iyi çalışmalar
glshh
25.06.2019 21:43:48
kimya kimya için tahmini bi fikri olan yok muuu hocalarım
glshh
25.06.2019 17:56:54
kimya hocalarım kimya için kaç net yeterli olur atanmak için, ortalama 12 bizde, çok düşük
snıf ögtrt
25.06.2019 17:16:22
2019 alan sınıfeğitim 60 gk-gy 70 alan 45 yeterli olur mu acaba ,alandan 40 üzerine çok zor çkıyorum
snf
25.06.2019 16:47:33
sınıfçıortalama 3 puan daha ekleyin hesaplananın üstüne. sınıfçılar için diyorum
snf
25.06.2019 16:45:59
sınıfçıbu site p121 i düşük hesaplıyor arkadaşlar.
sınıfçı
25.06.2019 15:38:48
2019 kpsshocalarım bu sene sınıf alandan kaç net yapmamız lazım acaba ortalama ? geçen yıl ortalama 20ydi 50 sorudan, sanırım bu site birazcık düşük hesaplıyor
fen ogrt
25.06.2019 13:40:43
takvim2 eylülde gs si biten başlar bitmeyen için süreç yine uzar ki umarım erken biter artık beklemeyiz
ilkmat
25.06.2019 12:54:10
takvim arkadaşlar sizce 2 eylülde göreve başlar mıyız kesin ? normalde çok uzun sürüyorsa göreve başlama bizi bir ayda yetiştirebilirler mi gerçekten ?
atama
25.06.2019 00:54:10
atamatakvim açıklandı hayırlı olsun burada ve başka yerlerde eylüle yetişmez şubatı bulur diyenler oldu ısrarla. hamza hoca okullar açılınca okullarınızda olacaksınız dedi yine inanmayanlar oldu hadi buyrun. ve ilk defa göreve başlama tarihi açıklandı daha önce böyle bir paylaşım olmamıştı. çok şükür bu sefer hersey daha kısa zamanda daha cabuk olacak inşallah
glshh
24.06.2019 23:26:06
kaç net gerekhocalarım, 2018 kimya ortalaması 12 idi. kaç net yeterli olur atanmak için allah aşkına ya en 45 diyolar zaten ortalama çok düşük, daha az nette kurtarmaz mı. eğitimden 62 - 65 net yapıyorum, gkgy de 60 civarında
sınıföğrtm
24.06.2019 22:50:23
atama11 ağustos kurban bayramı çifte bayram yapmış olacağız inşallah :))))
edebiyat20
24.06.2019 21:28:32
atamacok şükür tarih belli oldu.... herkese hayırli olsun inşallah
edebiyat
24.06.2019 19:01:06
edebiyathadi bismillah :) 9 ağustos
atama
24.06.2019 18:45:24
atamaaatama takvimimiz geldiii 2 eylül göreve başlama yetismez diyenler köşede utansin gelsin :)))
ahmet
24.06.2019 18:24:00
sınıfçıbu site yeni sisteme göre sizce doğru hesaplıyor mu biz arkadaşlarımızla alanı 47 net yaptığımızda minimum 80 hesaplıyoruz burda 71 çıkıyor birde pegem denemesi çözenlere söyleyim netinize 10 net ekleyin öyle hesaplayın kalite için aşırı zorlamaya başladılar :)
mulakat
24.06.2019 13:10:10
mulakatgs önemli hocam eğer bir sorun yoksa kirmazlar
-Tüm Yorumlar-