Eklenme Tarihi: 07.07.2012 21:50
Beyaz Kalem Yayınevinden İddialar ile İlgili Açıklama Beyaz Kalem Yayınevinden İddialar ile İlgili Açıklama

 

 

Yayınevimiz, sınava giren öğrencilerin çıkmış KPSS sorularına toplu halde ulaşmaları için, sınava giren dershanemiz öğretmen ve öğrencileri aracılığıyla sınavdan sonra toplayıp beyazkalem yayınlarının sayfa şablonuna yerleştirmiştir.

Dolayısıyla arkada reklam amaçlı beyazkalem filigramı vardır.

Bu işlem bu akşam üzeri saat 17.30'da yapılmıştır.

Buradaki amaç sadece öğrencilerin sınav sorularını bir an önce görmeleridir.

Ayrıca söylendiği gibi tüm soruları değil sadece tarih coğrafya ve vatandaşlık soruları verilmiştir. Art niyetli bazı kişilerin bu kitapçığı beyazkalem yayınlarının deneme kitapçığı olarak lanse etmeleri sonucu yayınevimiz hak etmediği bir durum içine girmiştir.

Kamuoyuna saygılarımızla duyurulur.

Beyaz Kalem Yayınevi

 

Kaynak:
Bu Sayfa 5356  kez okundu.

Bu sayfa ile ilgili yazılan son 30 yorum. (Yorumlar 60 saniyede bir güncellenir.)
GönderenKonuYorum
bıl_muh
20.07.2012 17:18:43
asdfmadem maksat soruları görmekti güncel soruları yazamayacak kadar salak öğrencileri nasıl seçtiler sormak lazım
gdfgd
10.07.2012 22:15:43
dfdgidin ders çalişin ders! sinaviniz kötü geçtiyse bizene belki bizim iyi geçti . iptal olmasin biz istemiyoz çalişmayanlar hep böyle herşeye itiraz ya bi git kardeş ya. çaliş yap sus. iyi yapsa konuşmaz burda ha wallahi billahi ....iyi yapsaydi yazmaz ya
matcı
09.07.2012 20:38:55
yıne yenıdenve sonra tarıh soruları saka gıbı...herseyın bır standardı olur..
matcı
09.07.2012 20:37:02
yıne yenıdennallah alanında satanında belasını wersın...bu nası bır sıstem hak hukuk neresınde bu ulkenın??aylarca gecemızı gunduzumuze kattık sıkıntıya gırdık heryerımızde yaralar cıktı resmen psıkolojımız bıttı yaaa...ve sonuc bu ıste
şahin
09.07.2012 14:46:09
o söylediğinize siz inanıyormusunuzo söylediğinize siz inanıyormusunuz. eyer soruları noktasına virgülüne ve sırasına kadar hafızasında tutan biri varsa zaten kpssyle uğraşmasına gerek yok o bir dehadır. siz kimi kandırıyorsunz. allah aşkına
987
09.07.2012 11:01:13
========allah hepsinin belasını versin çalanında satanında alanında hepsinin binbir türlü belasınıversin
1234
09.07.2012 10:35:02
pessyatacak yeriniz yok
mahmut
08.07.2012 19:37:04
minaryi çalacaksan kılıfını uydur barisizin öğrencileriniz ya çok zeki ya da çok aptal. bütün soruları noktasına vürgülüne kadar hatırlıyolarda neden güncel soruları hatırlamıyorlar ????
snınav
07.07.2012 22:12:58
:((((gk-gy oturumundan çıktım dinlenmek için bir yere oturdum yanımada bi grup geldi oturdu yemin ediyorum şu konuşmayı kulağımla duydum "abi sorular şıklarına kadar aynı" hangi deneme ne bilmiyorum ama bunu duydum hemde bir kişiden değil malesef:(
123
07.07.2012 22:09:46
komikbukadar çabuk pes etme bari noldu reklamını yapcaktık dahaa!!
-Tüm Yorumlar-