KPSS Önlisans Puanları
Bu sayfa ile ilgili yazılan son yorumlar. (Yorumlar 60 saniyede bir güncellenir.)
GönderenKonuYorum
3249
28.11.2018 23:58:56
hocalarım yardımhocalarım merhabalar. 3249 bilgisayar programcılığı mezunuyum 82.53 puan aldım türkiye geneli sıralamam ise 15.537 sizce atanma durumum nedir bölüm bazlı sıralamada sıralamam ne olur. yardımcı olur musunuz
uzman
28.11.2018 23:59:00
zeynepzeynep kardes acıkogretimde bir bolum var alımları 75 e kadar dusuyor iyi calısırsan 3 donemde mezun olunuyor yani aldıgın puanla o bolumden kesin atanırsın mezun olunca bolumu yazmak istemedim herks saldırmasın diye
esma
28.11.2018 23:59:30
paramedikatanamiyacagimi bildiğim için lokantada ise başladım 1300 en azından eve yük olmayayım nasip kimsenin emeği çöpe gitmez tanrı yarattıysa rizkida verir elbet
yasin
29.11.2018 00:00:54
arkadaşlar bizzat cumhurbaşkanı kamuya emekli olanların yerine hariç artık almayacaz diye bir açıklama yapmış daha önce bunu şimdi gördüm hayallerim bir kez daha yıkıldı bu kadar genç işsiz var yaşlı başlı insanlar kamuda bişey diyemiyorum sözün bittiği yer
recai
29.11.2018 00:02:37
esmakac puan esma
reis
29.11.2018 00:03:43
eski arkadaşlareski arkadaşlar kusuruma bakmayın inanın sabır bırakmadı, gelmiş çocuğa sen atanamazsın diyor. u lan s€n kims!n ilah mısın ? müneccim misin. tövbe estağfirullah.
kbf
29.11.2018 00:03:46
esmasıralaman nedir ki
kbf
29.11.2018 00:04:50
reissen yokken buralarda oooo neler oldu valla okumadim eskiden olsa okurdum yorumları bakma es gec gitsin
badboy
29.11.2018 00:06:21
kpss önlisans puanları yanlış hesaplanmis iddiasıkpss önlisans sonuçları yanliş diyorlar adaylar gerçekten bende oyle dusunuyorum paramedik olarak
reis
29.11.2018 00:06:26
kbf sen kimsin ? :) böyle birini hatırlamıyorum nicki değiştirmişsin galiba:)
emir
29.11.2018 00:06:55
tdspuanı 84 buçuk siralama 10 binlerde atama olurmu arkadaşlar sizce bilenler bişi desin
ayyıldız
29.11.2018 00:06:56
deliolum sen kafadan kontak mısın bende yüksek yapmadım diyorum özürlü millet var diye daha fazla üslubumu bozmak istemiyorum adamı deli etme numaranı ver göreyim ben seni g*tünden kan getirmeden defol kim olduğumu bilmeden fazla yorum yapma dua et yazdıklarım yayınlanmıyo çattık allah'ın malına
3249
29.11.2018 00:07:26
hocalarım yardımhocalarım merhabalar. 3249 bilgisayar programcılığı mezunuyum 82.53 puan aldım türkiye geneli sıralamam ise 15.537 sizce atanma durumum nedir bölüm bazlı sıralamada sıralamam ne olur. yardımcı olur musunuz
ok
29.11.2018 00:07:32
kpss sonuckpss sizce yeniden hesaanir mi. puanlarda yanlislarda oynama var gibi
ayyıldız
29.11.2018 00:08:54
.suriyelimisin nesin deli etme bütün karsı başına toplatma defol gece gece milletin huzurunuda bozma
ok
29.11.2018 00:11:02
badboybende oyle düşünüyorum. kimileri puandan yana sıkıntı yaşıyor. ben puanı da geçtim. cevap anahtarina gore hesapladigimdan 20 yanlis fazla geldi toplam. bu nasil istir. yeniden hesaplama icin aciklama yapilacak mi acaba
reis
29.11.2018 00:12:30
ayyıldızhhahaha. klavye delikanlısının kimin olduğu ortaya çıktı u lan adres veriyorum gel direk yüzüme söyle bunları, yada sen adres ver ben senin için heryere gelirim gelmiş numara ver diyorsun :) sövüp sövüp kapatacakmısın soğan erkeği... sana tavsiyem hiçkimsenin geleceği hakkında yorum yapma.
ok
29.11.2018 00:15:07
kpss sonucgecen gün bi kişi cirpina cirpina ilk yayimladiklari sorulari ariyordu. sebebini merak etmistim dogrusu. ılk cevap anahtarlarindaki cevaplar yanlis mıydı. sorularin cevaplarindan cok emindim.
ayyıldız
29.11.2018 00:15:15
reis kaşınma ankara gülveren toki blokları gel
mert
29.11.2018 00:15:32
ayyıldızgüneydoğululara fazla artislenme derim
hs
29.11.2018 00:16:28
puanların düşme meselesi arkadaşlar puanların düşme nedeni 2016 kpss de 1 milyon 2 yüz bin kişide girdi. 2018 kpss 720 bin küsür kişi. yani arada çok büyük bir fark var. hali ile giren sayısı azalınca cevapların çeşitliliği azaldı ve netler yükseldi. netler yükseldiği içinde puanlar geri geldi yani. yani eskisi gibi 60 net yapayım 80 alayım olayı yok bu sınavda. herhangi bir yanlışlık olduğunu düşünmüyorum. tabi herkesin görüşünede saygım sonsuz
ayyıldız
29.11.2018 00:16:43
reisbebelerle uğraşıyoruz şu işe bak
ayyıldız
29.11.2018 00:17:39
mertkardeş bu suriyeli tarafından sorun yok olsada ne yazacak bizde doğuluyuz
reis
29.11.2018 00:18:10
g*t l@lesibir kars diyorsun bi ankara güzel taktik :))
zeynep
29.11.2018 00:19:36
uzman kardeşim açıköğretim için sınava girmeme gerek var mi nezaman kayıt yapılıyor bilmiyorum keşke hangi bilim olduğunu bilsem :(((allah razı olsun her yazdığıma birşey yazıyorsun kardeşim çok saol destek olduğun için :(
mert
29.11.2018 00:19:41
ayyıldız kardeş aşiretler adamın g@tünden kan alırlar
ok
29.11.2018 00:20:17
hshs dediklerin dogrudur. puanlara amenna. ama ilk cevap anahtari yayinlandiginda tek tek o sorulara girip yanlislarimi hesapladim. genel yetenekten 5 yanlis varken 15 yanlis nasil olur. o küçücük seylere özenle girdik baktık. kör olupta yanlış bakamayiz bu kadarda. bunu cogu kisi onaylıyor. hatta kimisi 90 soru cevapladim 100 soru uzerinden hesaplanmis diyor. bu sacmalik nasil....
kbf
29.11.2018 00:21:42
reisevet prm idi
hs
29.11.2018 00:24:04
okkardeşim kendim için söylüyorum. sorular açıkken tam 4 kere kontrol ettim. bire bir aynısı geldi benim kontrolümün. arkadaşlarımda girdi hiç öyle bir şikayet duymadım. ama olmaz diye bişey yok benimki olmaz seninki hatalı olur. itiraz hakkın var böyle bişey varsa kesinlikle gerekli mercilere başvur derim
ok
29.11.2018 00:24:59
kpss sonucayrica 2016 da giren sayisi coktu tamam. 2012 ve 2014 te sinava giren sayisi 700 binlerde. ayni bu sene oldugu gibi.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
236
237
238
239
240
241
242
243
244
245
246
247
248
249
250
251
252
253
254
255
256
257
258
259
260
261
262
263
264
265
266
267
268
269
270
271
272
273
274
275
276
277
278
279
280
281
282
283
284
285
286
287
288
289
290
291
292
293
294
295
296
297
298
299
300
301
302
303
304
305
306
307
308
309
310
311
312
313
314
315
316
317
318
319
320
321
322
323
324
325
326
327
328
329
330
331
332
333
334
335
336
337
338
339
340
341
342
343
344
345
346
347
348
349
350
351
352
353
354
355
356
357
358
359
360
361
362
363
364
365
366
367
368
369
370
371
372
373
374
375
376
377
378
379
380
381
382
383
384
385
386
387
388
389
390
391
392
393
394
395
396
397
398
399
400
401
402
403
404
405
406
407
408
409
410
411
412
413
414
415
416
417
418
419
420
421
422
423
424
425
426
427
428
429
430
431
432
433
434
435
436
437
438
439
440
441
442
443
444
445
446
447
448
449
450
451
452
453
454
455
456
457
458
459
460
461
462
463
464
465
466
467
468
469
470
471
472
473
474
475
476
477
478
479
480
481
482
483
484
485
486
487
488
489
490
491
492
493
494
495
496
497
498
499
500
501
502
503
504
505
506
507
508
509
510
511
512
513
514
515
516
517
518
519
520
521
522
523
524
525
526
527
528
529
530
531
532
533
534
535
536
537
538
539
540
541
542
543
544
545
546
547
548
549
550
551
552
553
554
555
556
557
558
559
560
561
562
563
564
565
566
567
568
569
570
571
572
573
574
575
576
577
578
579
580
581
582
583
584
585
586
587
588
589
590
591
592
593
594