KPSS Lisans Puanları
Bu sayfa ile ilgili yazılan son yorumlar. (Yorumlar 60 saniyede bir güncellenir.)
GönderenKonuYorum
mhr
16.10.2017 11:37:41
atamayeni haber maliye bakanı açıklandı en büyük pay eğitime ayrılmış 2018de kaynak habertürk
murat
16.10.2017 11:45:51
mhrdetayı gözden kaçırmışsın hocam geçen sene yüzde 20 pay verilmişti burda yüzde 18 diyor bakabilirsin. acilen 10 bin atama verilmeli tek 20 bin ile çok zor.
mhr
16.10.2017 11:50:15
atamahocam zaten dikkatli okudumda öğretmen atamasına dair hiçbir şey demiyor harç,burs,taşımalı eğitim vs onlarla ilgili şeyler söylemiş
cahide
16.10.2017 11:53:18
mhratama 20 bin hocam o artık kabuk bağladı :((( öğretmen ataması hiç konu olmuyor :((
mhr
16.10.2017 11:59:11
cahidegerçekten hiç mi bir şey söylenmez ya
baran
16.10.2017 12:55:22
atama2017 kpss olduğu sanırım arşivlerde görünmüyor. onca yazılıyor çiziliyor sınav olmamış gibi davranılıyor. ne atama konuşuluyor ne sınav. yani üst makamlarda hiç mi bir yakını giren yok ? 2017 de kpss yapıldı diyecek yok mu acaba ? anlamıyorum.
esin
16.10.2017 14:39:09
hükümet açıklamış en cok bütçe saglık ve öğretmenlere verilecek bakalım bize ne kadar düşecek
esin
16.10.2017 14:42:21
kasım'ın ortasına kadar duralımkasımdan sonra sesimizi.iyice duyuralım 24 kasım da atama müjdesini alalım diyor herkese başarılar
doruk
16.10.2017 14:46:58
esin hocam şurda pozitif olan bir elin parmağını geçmiyor
ayla
16.10.2017 14:48:00
esin esin hocam haberi okudunuz mu ? kamuya 30 bin personel alınıyor ama öğretmenlik yok ? hepsi ilana çıktı. kamuya 30 bin personel yazın çıkıyor. katiplik bile açıldı alım var ilana çıktılar ama öğretmenlik yok neden ısrarla öğretmen alınmıyor ?
kevser
16.10.2017 15:49:29
kasımda atama isteyelimkasımda 40 bin atama isteyelim arkadaşlar, solmayın içinizde..
esin
16.10.2017 16:22:04
arkadaslarsuan sesimizi cıkarmktan yana degilim mülakatta girenler halen atama talep ediyor kasım'ın ortasında sesleri kesilir altı aylık sureleri de dolacak o zman konusuruz bizde şimdi sakin olalım
esin
16.10.2017 16:25:52
atama bizim dedigimiz 2018 bütçesi ile ilgili bize de kasımda alım yapmak zorundalar ihraçlar oldu ama atamalar eskisi gibi yapıldı kimsede nerde bu öğretmenlerin yerine gelenler diye sormadı
doruk
16.10.2017 16:56:01
atama2016 kpss liler iki mulakat geçirdi aralarında 6 ay yoktu 2016 lıların uydurmaları bunlar meb 13 kasım güncellerinden sonra 10 bin alacaktır kaçarı yok
nadide
16.10.2017 17:04:34
dorukhocam gerçek bilgi mi bu artık bi var bi yok denmesinden çöktük 10 bin kesin olur mu
ömer
16.10.2017 17:05:16
atama falan yokşu an atama falan yok. bir haber de yok. zaten en sıkıntılı olan durum da bu. devlet bütün bu beklentilerin hiçbirine cevap vermiyor. bir plan dahilinde ilerleme hiç yok. hep anlık kararlar bekliyoruz, yok bütçe, yok cumhurbaşkanı, yok meb, yok şu yok bu.
doruk
16.10.2017 17:23:41
nadidehocam kesin ve net bilgi bakanlığındır onlar bile ağız değisturdiği ortamda öngürülen buydu son konuşmalarda neyse burdakiler bakanlık deseki alım yapacaz durun almayın diyecekler hocam 24 kasıma kadar bekleyin her yazılanı ciddiye almayın
mert
16.10.2017 17:46:26
atama varsırf olumsuz konuşanlar için: atama var
serdar
16.10.2017 18:04:29
mertkardeş millet kasıtlı mı olumsuz konuşuyor ? herkes atama bekliyor. ama bakıyorsun bir gün kemer sıkma bir gün tek atama bir gün kamuda tasarruf her gün bir haber. böyle durumda kimse polyanacılık yapamaz atama kesin var diyemez.
serdar
16.10.2017 18:06:23
mertkendim de kpss 2017 ye girdim alanım okul öncesi puanım 73. kötü de değil. ama atama var da diyemiyorum nedenlerini söyledim. diğer arkadaşlar da kötü niyetli değil. haberlere bakınca şaftımız kayıyor. yalansa yalan de.
doruk
16.10.2017 18:56:58
atamaburda kimse polyanacılık oynamıyor sendika hükümet görüşmeleri kasımı işaret etti kendimiz uydurmuyoruz kesin atama varda kimse demedi ama kesin yok diyen var anlamıyorum gitti
erdem
16.10.2017 19:51:19
dorukserdar hocaya katılıyorum burda polyanacılık yapanlar var hoşlarına gidiyor atama olacak diye diye ümit pompalamak. burda herkes sizin gibi ailesiyle yaşamıyor ekmek elden su gölden. mecbur atamaya bağlı işimiz.
erdem
16.10.2017 19:53:39
atamagelip burda sanki kesinmiş gibi atama olacak diyenler tuzu kuru olan konuşuyor. ev bakmak zorunda olanlarımız var bilmem anlar mısınız ? sırf bu atama olsun diye işimizi ona göre ayarlıyoruz. burda sahte ümit pompalamayın.
erdem
16.10.2017 19:55:50
atamasabahın soğuğunda işe gitmek nedir bilmeyenler sıcak evinde atama falı bakıyor. her şeyi çok biliyor piyasayı da evinin içi kadar sanıyor. dünya evün içinden büyük hayat zor. sahte ümit pompalamayın ayıptır.
?
17.10.2017 09:02:53
atamanaci agbal 2018 için kamuya alınacak personel sayısının dağılımının henüz olmadığını yeni yılda yapılacağını başta eğitim ve sağlık a verileceğini açıkladı arkadaşlar maliyeye meb e yüksek bütçe için yazalım 20 bin henüz net değil birlik olursak artabilir
ali
17.10.2017 09:59:33
atamaücretli öğretmenlik sigorta durumları nasıl oluyor arkadaşlar tam mı yatıyor yoksa günlük mü
tarih
17.10.2017 10:27:20
kpssepeydir girmiyordum herkes genelde kadro için çabalıyor biyandanda 2018 kpss için çabalnıyor çok enteresan durum hele 2017 den orta halli bi puan aldıysan vahim bi yandan kadro haberlerini takip etmek zorundasınız
tarih
17.10.2017 10:28:20
kpssşuan dersaneye gidiyorum herkesin morali hava durumuna göre değişyor yağmurluysa hava soğuksa sınıf kalem oynatmaktan aciz moral yok,bi de pazartesileri dersane yok şimdiden pazartesi sendromunun alt yapısı oluşmak üzere yani
kimyager
17.10.2017 13:40:14
atamademet akalın twitter üzerinden atama olmasını iletti yetkililere görülmemesi diye bir şey yok artık. isteyen twitterdan bakabilir tüm yetkililer etiketlendi ve atama istendi. biraz destek olun gençler retweet atın oturmayın.
memo
17.10.2017 17:53:18
açık varben eskişehir'de ücretli öğretmenlik yapıyorum. buranın iki adet merkez ilçesi var ikisinede başvurmuştum ayrıca üniversiteyi zonguldakta okuduğum için orayada başvurdum. hepside beni çağırdı. ayrıca puanım çok yüksek değil ve düşük de değil.