KPSS Lisans Puanları
Bu sayfa ile ilgili yazılan son yorumlar. (Yorumlar 60 saniyede bir güncellenir.)
GönderenKonuYorum
esra
04.08.2017 22:16:47
lise matematikeğitim ve alan için asgari puan şartı getirildi o yüzden sizi eleyebilirler çünkü eğitim ortalaması 33
?
04.08.2017 22:19:16
lise matematikci79 la 14 bin siralam hocam kusurat var tabi
tarihçi
04.08.2017 22:19:42
ömer tespitin çok yerindeömer hocam bu verilerle, bu puanların nasıl bu noktada olduğu çok ironik duruyor
tarih
04.08.2017 22:20:30
lise matematikhocam alan ve eğitime asgari sinir getirildi dediniz anlamadım.nasıl olacak?
sınıfçı
04.08.2017 22:21:19
tekrar deneyiniz.benin puanım 67 olmadı galiba :(
ömer
04.08.2017 22:21:53
tarihçihocam, evet tespitim doğru gibi ancak demek ki başka veriler mi giriyor devreye anlamadım. yığılma aralıkları falan gibi. bilemedim valla.
zeynep
04.08.2017 22:22:01
atama baska ne olcakumarim bu sene puanlar duserde bizde ataniriz
umutsuz
04.08.2017 22:23:19
lise matematikçianladım hocam 2 puanla 10 bin kişi oynamış tam branş sıralaması açıklansın bi bakalım 1 haftaya açıklanır mı acaba
turkceci
04.08.2017 22:23:46
sonuç turkceciler ne yaptınız nasıl puanlar arkadaslar
?
04.08.2017 22:25:28
lise matematikcievet hocam genel siralama bu sonucta kemdi alanimizda bakalim nolcak
türkçe
04.08.2017 22:25:34
türkçe cvp72 :(
deryadeniz
04.08.2017 22:25:54
okul öncesiamannn yoruldum ya
tarihçi
04.08.2017 22:26:28
ömer hocama cevabenöabt ortalama;20,958 standart sapma;9,808 sınava katılan aday 21.736 geçmiş yılların sınav istatistiklerini de inceledim... çok özel bir durumla karşı karşıyayız... hemen ortalamanın üstünde ve uçlarda yığılma olabilir...
okul ö
04.08.2017 22:27:54
tavsiyearkadaşlar sizce 72puana umut var mıdır dershane mi bakiyim yoksa
esra
04.08.2017 22:28:09
tarihhocam öğretmen strateji belgesinde yazıyor eğitim ve alandan belli sınırların altında aldığında puanım tutsa bile atanamıyorsun şubat atamasında ilk defa uygulanacak sporlar açıklanmadı ama mantıken ortalama ya da daha üstünde bir sınır koyarlar
fen
04.08.2017 22:30:54
oabtpuanlari burdan yüksek geldi sizce siralamalar nasıl olur ilk mulakata kaç puana kadar çağırırlar
zeynep
04.08.2017 22:32:13
atamaoabt netlerimiz neler hocalarim okuloncesi
ilk mat
04.08.2017 22:33:43
acilpuanım 64 mülakata gidebilir miyim? olmazsa 2018 kpss için dershaneye gitmedim bu yıl o şekilde mi hazırlansam? çoğu kişi de vakit kaybı diyor ama tek başına da durum bu işte
lise
04.08.2017 22:35:10
matematikeğitime asgari sınır getirildiyse ilk bine giren bir rakip elemiş olursunuz.bir daha da bu sınava girmem.chomsky nin ne dediğini papağan gibi ezberleyince iyi bir eğitimci mi olacağım.yahu eğitim bilimleri olmasa sanırım ilk 20 ye çok rahat giriyormuşum.
din kültür
04.08.2017 22:37:27
din kültürüp10 70, alandan 41.5 net. p121 75.167 oldu. dkabçı arkadaşlar ne düşünüyorsunuz?
esra
04.08.2017 22:41:32
lise matematikhocam yanlış anlamayın lütfen alanı ne güzel yapmışsınız ama 80 sorudan 20 net çok az değil mi çalışsanız yapamayacağınız bir şey değil biz de sevmiyoruz ezberi ama katlanıyoruz kendinize yazık etmişsiniz
ruhi9
04.08.2017 22:44:32
edebiyatp10 > 88.8 p121> 86.9
caner
04.08.2017 22:45:41
türkçe81,3 geldi, nasıl sizce
turkce
04.08.2017 22:47:13
canercaner hocam kac nete geldi o puan bide p10 kaçtı sizin . bu arada puaniniz guzel rahatlikla atanirsiniz
tan
04.08.2017 22:50:48
dkabp10 83 alandan 43 nete 82. dkabcı arkadaşlar puanlamada sıkıntı yok mu
caner
04.08.2017 22:51:26
türkçe'ye cvpsağolun hocam hepimiz için hayırlısı olsun benim p10 82 idi alan netim 39,75
tarih
04.08.2017 22:52:10
atanalimtarih 37 38 net lerde yığılma oldu sanırım.40 net te bir puan geldi sadece.
tarih
04.08.2017 22:54:32
esrateşekkür ederim hocam...hayırlısı olsun hakkımızda...
ayşe
04.08.2017 23:04:57
dkapbenim p10 85 alan 78e düştü 36 net ile site 83 hesaplamıştı :) büyük sapmış
tonyukuk
04.08.2017 23:05:48
edebiyat öabtarkadaşlar sıralamam 651 puanım 86,9 edebiyatçıların arasında kaçıncı olurum