KPSS Lisans Puanları
Bu sayfa ile ilgili yazılan son yorumlar. (Yorumlar 60 saniyede bir güncellenir.)
GönderenKonuYorum
macit
16.08.2019 15:37:06
türkçe öabtmerhaba hocalarım gkgy 66 eğitim 51 alan 51 sizce ilk 1500e girer miyim ve kaç puan gelir? yorumlarınıza ihtiyacım var.
mat lise
16.08.2019 15:37:45
sonuçsonuçların erken acıklanma durumu var mı arkadaşlar
pdr.33
16.08.2019 15:38:08
pdrpdrbu kadar yüksek mi hocam alan ortalaması 55 net düşğk bir net değil 90 dan 80 mi düşürecek o zaman halimiz kötü cidden
öğretmen
16.08.2019 15:38:50
edebiyathocam güvenlik soruşturması formunda kardeşlerin tc kimlik numaraları isteniyor ya herşey görünecek offff yaaaa beni etkilemez mi yani eminmisiniz çevremde sen göreve baslayamazsin kardeşin açığa alinmis niye uğraşıyorsun bosuna diyen tanıdıklarım var
pdr.33
16.08.2019 15:41:03
pdr123benim anlamadığım şu hocam şimdi biz p10 ne kadar yüksek yaparsak yapalım alan yinede düşürüyor bizim bölümde o zaman başka bölümlerde bu durum tersi p10 dan 75 yapıp alandan 34 yapan arkadaşlarım çok rahat atandı diğer bölümlerde
edebiyat
16.08.2019 15:41:04
öğretmenhocam onlar sizi kıskanan insanlar emin olun :) sizin soruşturmanız yok bir şeyiniz yok. unutmayın ki ortada suç varsa bu işleyeni ilgilendirir. kardeşi olabilirsiniz, ama sizin konuyla ilginiz yok. kafanız rahat olsun hakkınızda hayırlısı olsun :)
tarihhh
16.08.2019 15:41:14
derya hocamalan netiniz iyiymiş hocam ilk bölümde iyiyse bence olur atamanız. yığılma 50 55 arası benim fikrim ama keşke 40 olsa ne güzel olur
tarihhh
16.08.2019 15:43:36
tarihçi 20 hocambenim alan 55 puan 80.5 gösteriyor. ortalama ve ss bilinmeden de ne kadar doğru yanlış çok emin olunmuyor
derya
16.08.2019 15:43:54
tarihhhhocam inşallah. gygk 78 kendimi o kadar zorladım ki sınavda 7 tane matematik bile yaptım bir sozelci olarak. eğitim bir tek bekledigim gibi olmadı denemelerde full yaptığım bile olurdu. şimdi 58-62 arası bir yerdeyim.
macit
16.08.2019 15:44:06
türkçe öabt yorum lütfen!merhaba hocalarım gkgy 66 eğitim 51 alan 51 sizce ilk 1500e girer miyim ve kaç puan gelir? yorumlarınıza ihtiyacım var.
meczupdr
16.08.2019 15:44:20
pdr.33diğer bölümlerin alan ortalamaları bizimki kadar yüksek değil o yüzden fazla düşürüyor
pdr.33
16.08.2019 15:44:39
deniz,pdr123 keşke başka bir bölüm okusaymışım diyorum bazen bölümümü o kadar sevmeme rağmen ama alan ne kadar yüksek yaparsak da yine düşürüyor puanı böyle olan bir bölüm daha duymadım kendi kendime diyorum bazen müziğe yeteceğim vardı bu kadar idealistliğe gerek yokmuş onu okusaydım şimdi bu streslerde değildim diye bunu çok dedim bu sene ama nasip sanırım :(((
öğretmen
16.08.2019 15:45:49
edebiyathocam inşallah dediğiniz gibi sorun olmaz seneleeeeer sonra göreve baslayabilirim .göreve baslayabilirsem buradan haber vericem
hasan
16.08.2019 15:46:11
türkçeilk oturum 110 alan 55 iyi mi
merve rci
16.08.2019 15:46:24
deniz hocam netleriniz nasıl söylermisiniz acaba
edebiyat
16.08.2019 15:47:02
öğretmenbekliyoruz güzel haberlerinizi :)
pdr.33
16.08.2019 15:47:32
meczupdrişte bundan bahsediyorum hocam bu çok kötü bir şey normalde atanmamız gerekirken atanamamak ortalamalar yüzünden bu senede öabt çok yüksek olup da yine puanları çok etkiler mi diye korkum çünkü çok yüksek yapıyorlar bizim bölümdekiler bu gerçek
seda
16.08.2019 15:47:49
türkçeilk oturum 155 alan bilgisi 66 ilk bin olur mu
merve pdrr
16.08.2019 15:48:52
pdr. 33ortalama kaç civarı bekliyorsunuz hocam
melh
16.08.2019 15:50:25
türkçegy+gk+eğt:164 alan:67
tarihhh
16.08.2019 15:51:06
derya hocam eğitim çoğumuzu yaktı geçen yıl 60 netten bu yıl 42 ye düştüm benim gyk toparladı 79 net falan yanlış hatırlamıyorsam ama bir işe yarar mı sanmıyorum. ne olurdu 75 lerle atansaydık
merve pdrr
16.08.2019 15:51:07
pdr. 33size şunu söyleyim pdrci meslektaşlarım alan 60 altında gelirse p10 90 dahi olsa kurtaracağını düşünmüyorum
kerim
16.08.2019 15:51:26
türkçegk gy 91 eğitim 66 alan 63 ilk 100 olur mu?
pdr
16.08.2019 15:51:32
pdr ci arkadaşlar p10 94 alan netim 59 sizce ne kadar düşer. alan da genel olarak çok yüksek yapılmış bu tedirgin ediyor.
fen1995
16.08.2019 15:51:37
fen01hocam zaten ort ve ss yi yazdığımız için bölümün önemi yok
deniz
16.08.2019 15:52:24
merve rci yorumları kaçırdım biraz ama bana mı sordunuz yoksa başka deniz mi hocam pdr benim bölüm :)
tarihçi 20
16.08.2019 15:53:05
tarihhhhocam netlerden eminsek bence burası hemen hemen yakın geliyor ama eğitim busene zordu katkısı olur mutlaka
derya
16.08.2019 15:53:12
tarih ne yapalım hocam. şartlar değişmiyor biz daha iyi olmalıyız demek ki.
merve pdrr
16.08.2019 15:53:41
deniz hocam evet size sordum bende pdr netleriniz yazarmızınız rica etsem
zeynep
16.08.2019 15:54:01
türkçeciilk kısım 132 alan 67 net ilk 500 olur mu hocalarım?