KPSS Lisans Puanları
Bu sayfa ile ilgili yazılan son yorumlar. (Yorumlar 60 saniyede bir güncellenir.)
GönderenKonuYorum
berlin
07.08.2019 14:22:23
edebiyat bir şey soracağım yanlış anlamazsanız alandan 67 netim var ama gk de batırdım 35 net ancak çıktı belki daha az bu sene atanma gibi bir şansın olur mu tecrübeli arkadaşlar yardım edebilir mi
nefi
07.08.2019 14:24:26
berlingenel yetenek ve eğitim netleriniz nasıl
türkçe
07.08.2019 14:24:34
sınavhocalarim bu sene kpssye ilk girisim o yüzden merak ediyorum mesela iptal soru olsa bu bize nasil etki eder avantaj mi dezavantaj mi olur ?
berlin
07.08.2019 14:27:13
nefigy 28 eb 57 hocam
donkisot
07.08.2019 14:28:24
cimerarkadaşlar cimere 60 bin diye yüklenelim. hep birlikte bir ses olalım.
türkçeci 5
07.08.2019 14:28:44
sizce öabt netim puanı yükseltir mi yoksa düşürür gygk 65 eğitim 53-55 alan 62 lütfen yanlış anlamayın insan istemsiz tereddüt yaşıyor puanım alanla yükselir mi düşer mi sadece fikrinizi merak ediyorum öğretmenlerim. teşekkürler
sınıf
07.08.2019 14:30:38
sınıf ortalama sınıf öabt ortalama kaç olur tecrübeli arkadaşlar
edebiyatis
07.08.2019 14:33:49
berlinhocam diger netleriniz ortalama ustu zaten burdan hesaplayinca 89 gibi bir sey cikar yani ilk 100 gibi olursunuz
fen01
07.08.2019 14:34:38
fenceefence hocam eğer buralardaysaniz 9 agustosta atama sonuçları aciklanacak istediğiniz yer geldi mi gelecek mi bende sizin kadar merak ediyorum aciklandiginda buraya yazarsaniz sevinirim
fenito
07.08.2019 14:38:09
sıralama45 alan netiyle ilk kaça girilir acaba arkadaşlar
berlin
07.08.2019 14:38:38
edebiyatinşallah hocam öyle olur. alanda soru sayısı artınca getirisi azaldı falan diyorlar. alan ortalaması yüksek gelirse bana ekstra bir katkısı olmaz diye korkuyorum.
veysi
07.08.2019 14:39:05
atamainş şubatta atamaya çikilir valla yoksa hepimize yazik olacak
edebiyat
07.08.2019 14:41:25
berlinaynı korku bende de var hocam. ama nasıl bir ortalama olsun ki 65 ve üzerine iyi puan getirmesin. bizim is ilk atamada tamam bu kesin. ona şüphenız olmasın
sınıfçı
07.08.2019 14:42:12
ortalamasınıfçılar için gy 23 gk 23 eğitim 33 aöbt ortalaması en fazla 34 olur.çok yüksekten uçmayın düşüşünüz de sert olur.
edebiyatis
07.08.2019 14:42:42
berlinya hocam her kafadan bir ses cikiyor mantik disi seyler ya onceden 1 soru 1 puandi simdi 0,67 ve standart sapma etkisi var bunu anlamak zor mu ya hocam neyse hocam asagi yukari ayni siralamadayiz sonuclar gelsin sevinelim
fenci
07.08.2019 14:44:05
fenp10 puanının düşmemesi için ortalamanın kaç net üzeri yapmak gerekir arkadaşlar. yardımcı olabilir misiniz
eğitim
07.08.2019 14:45:35
orteğitim ortalaması 2017 de 33.9 muş. 2019 da taş catşasın 33 olur diyenler var. eğitim ortalaması fazla düşmez fakat standart sampası düşer diyenler var. keşke eğitim ort 30 lara düşse o zaman 2017 ye +2eklerdik ama 33 olursa en fazla +0.3 falan ekleriz.
edebiyat
07.08.2019 14:46:01
edebiyatis, berlinalan katkısı çok az azaldı ama sayı da arttı hocam. etkisi öyle azalmadi çok. puanlar aciklaninca buralarda olalım. ucumuz yakınız siz bir tık usttesinız benden. merak ediyorum görecek miyiz 88 89 lari
fena
07.08.2019 14:46:46
fencihocam ortalamanın kaç üstü gerekir bilmiyorum ama 2018 de ortalama 15.5 du 19.75 net yapmıştım puanim 78 den 74.5 e düşmüstü
berlin
07.08.2019 14:47:17
edebiyathaklısınız hocam hayırlısı diyelim
ılk mat
07.08.2019 14:48:35
ort kaç olur?ılk matta kaç net ustü yapan atanir?
fenxyz
07.08.2019 14:49:07
fenahocam yanilmiyorsam ort+1.5 ss sapma olursa düşmez öyle biliyorum
eğitim
07.08.2019 14:49:17
orteğitim ortalaması düşmeyip standart sapma düşerse buda sıralamaları azaltır. rahatlar sıralamalar. yani yüksek eğitim yapanlar sıralamada gerilerler. ayrıca bu sene sınava daha az kişi girdi sıralamalar rahatlayacak
fencee
07.08.2019 14:49:53
fen01tabikide solerim hocaamm bende heyecanla beklemedeyim bu iki gun geçmeyecek gibii rabbim emek veren herkese yaşatsın böle heyecanlari
pdrci
07.08.2019 14:51:10
pdrarkadaşlar gy 39.75 gk 49 eğitim 60.25 alan 56.5 sizce puanım nasıl gelir alan çok düşürür mü??
sınıfçı
07.08.2019 14:51:42
sınıf ortalama soru sayısı artınca ortalamada artmaz çok yanlış çoğalır sonuçta geçen yıl sınıf ortalama 20 idi bu yılda 28-32 arası olur sanki
berlin
07.08.2019 14:53:14
edebiyathocam o gk beni bitirdi sınav esnasında sanki gözüm karadı soruları öylesine işaretledim. umudum yoktu zaten alan sınavına kadar allah a şükür alan sınavı iyi geçti. artık hayırlısı diyelim bakalım ne olacak
canan
07.08.2019 14:53:17
sınıf öğretmenliğimerhaba hocalarım bu sene sınava ilk defa girdim. yardımcı olursanız çok mutlu olurum. gkgy 52,75 netlerim, eb 53,75 sınıf öğretmenliği öabt netim ise 38 sizce puanım atanmama yeterli olur mu?
fen01
07.08.2019 14:53:18
fenceeamin hocam emek veren herkesin atanması dilegiyle umarım benim de son bekleyişim olur burdaki herkes gibi
ılk mat
07.08.2019 14:53:53
ortalamayıgilmanın 35 40 arasında oldugunu sanmiyorum.bence yigilma 25 35 arasında olur.