KPSS Lisans Puanları
Bu sayfa ile ilgili yazılan son yorumlar. (Yorumlar 60 saniyede bir güncellenir.)
GönderenKonuYorum
fen
28.07.2019 13:37:25
öabt67 işaretledim ben 2018e gore daha açıkti sorular
ingilizce
28.07.2019 13:37:31
ingsinav bana kolay geldi sadece bazi paragraflar gereksiz uzundu zaman kaybiydi ama genel olarak gayet kolaydi
fenci
28.07.2019 13:39:02
fen aöbtbiyoloji zordu kimya da da uğrastırıcı sorular vardı ama genel olarak cok cok zor bi sınav değildi sanırım zaman çoktu yapmışlardır sanrm inş yine de ort yuksek olmaz
ıng
28.07.2019 13:43:13
sınav paragraflar dışında iyiydi gibi çok zorlayıcı değildi ama paragraflar zorladı
pdr
28.07.2019 13:44:12
pdrnasıldı sizce zor muydu ?
kaç gelir
28.07.2019 13:44:31
öabtsizce 2019 puanımı tahmin etmek adına öabt sınavlarını da göz önünde bulundurarak 2017 puanina kac eklemeliyim
okul önces
28.07.2019 13:46:04
okul oncesibence okul öncsi zordu yani ben baya zorlandım çalışmama rağmen inşallah ortalama düşük olur benim bir 45 netim ancak çıkar gibi :((
okul önces
28.07.2019 13:48:16
okul öncesi öabt bence kolaydı zorlayıcı 3 4 soru vardi iyi bekliyorum
pdr
28.07.2019 13:51:21
kolay 60 civarında net bekliyorum sizce sınav kolay mıydı
okul önc
28.07.2019 13:53:01
öabtbirkaç soru haricinde kolay gibiydi inş bu sene ortalamalar artmaz çıktığımda konuştuklarım genelde kolay diyodu
rasta
28.07.2019 13:53:29
fönsabaha kadar konuşsak da bir şey değişmez. 2 gün sonra cevaplar açıklanır o zaman rahat ederiz. nihai sonuç da 29 ağustos. son söz. daha sapmalar felan filan..
pdr
28.07.2019 13:54:46
zorbana zor geldi açıkçası. kısmet bakalım
okulöncesi
28.07.2019 13:55:11
alan sınavısınav kolaydı bence ortalama yine yükselecek
veysi
28.07.2019 13:57:34
fen cvparkadaşlar plank sbt kirilma kirilma indisi3/2 tren 7.2 şişe öz isi 800 gerilme 2büyük1=1 eşit kwh saat24 potansiyel 123 hepsi manyetizma yönü +x izobarik sorusu k ve l elekrik dğş söner dğş genleşme 1ve2 potansiyel7500 kaykay 123 tahta çemberde f aşagi a aşaği hiz aşaği yaptim siz ne yaptiniz
okl
28.07.2019 13:58:20
okul oncesiarkadaşlar sizce okul öncesinde 50 net kurtarır mı ?
türkçe
28.07.2019 14:07:05
sınavbir turkceci olarak çok cok zorlandım özellikle 4 temel beceri ve alan eğitimi kısmında
veysi
28.07.2019 14:07:20
fen cvpdamitma şili uydu 25/36 kç 0.125 kp den kç soruyordu 287 pcl3 apolar polar su digerleri apolar
fenci
28.07.2019 14:11:09
nasıldıarkadaşlar sizce fen ortalaması nasıl olur
veysi
28.07.2019 14:13:19
fen ort valla benim sinifimda cok dolu kağit görmedim erken çiktilar cogu
fenci
28.07.2019 14:15:43
fen ortalama 25 ı geçmez 20 olur gibi zor bir sınavdı kime ne derse desin celdiriciler çok kuvvetlydi
kübra
28.07.2019 14:18:23
pdr sınav kolay mıydı? ben 65 net
fenci fen
28.07.2019 14:21:59
fen öabtsınav gayet kolaydı süre fazla olduğu için rekabet diye bir şey kalmadı bu sene ortalamalar artacak kime sorsam kolay diyor geçen seneye göre
erkan
28.07.2019 14:22:19
fencidıştan kolay gibi gözüken bir sınavdı.eksik bilgisi olanlar kuvvetli çeldiricilere düşmüştür
fenci
28.07.2019 14:25:25
katılıyorumbencede çeldiricileri kuvvetli bir sınavdı. benim olduğum sınıfta da erken çıkanlar çok oldu ama bakalım inşallah ortalamalar düşük olur
gizem
28.07.2019 14:29:51
edebiyat watsapp grubuedebiyat watsapp grubumuza katilmak isteyenler : 0538 500 02 64
fenci
28.07.2019 14:33:11
fen fen sorularına kolay diyenler cevaplar açıklanınca aynı şeyi diyebilcek mi acaba
veysi
28.07.2019 14:35:41
fensinav kolaymiydi bu biyoloji yer bilim astronomi. çevre alan bilgisi. kimya hep ayni yerden sormuşlar fizik f si bile yoktu
fenci fen
28.07.2019 14:36:46
fen öabtkimsenin size yalan borcu yok kolay geldi iyi geçti demek suç mu bu çocukça mesajlardan vazgeçin. birileri bininci olacak birileri de derece yapacak sonuçta biz de uzaydan gelmiyoruz. sınav geçen seneye göre oldukça kolaydı aman aman zorluk yoktu buna da zor diyen zaten boşuna uğraşmasın
fencikiz
28.07.2019 14:40:31
kpssalan egitim sorulari nasildi arkadaslar gecen yillara gore
fenci
28.07.2019 14:41:10
fen öabtkolay olması demek herkesin çok iyi yaptığı veya yapacağı anlamına gelmiyor bizim demek istediğimiz genelde kolay denen sorulara ve kolay gözüyle bakılan sınavlara daha çok düşülür. sizinki kolay ve güzel geçtiyse ne mutlu