KPSS Lisans Puanları
Bu sayfa ile ilgili yazılan son yorumlar. (Yorumlar 60 saniyede bir güncellenir.)
GönderenKonuYorum
türkçeci
28.01.2019 21:19:17
yoruldumarkadaşlar benim ilk senem puanım 78 ama sıralamam neredeyse 700 kişi geride kontenjandan. üstelik ücretli yaptığım okulda tercih açmış. yani yeni hoca gelecek işsiz kalıyorum ikinci atama var deniliyor ders de çalışamıyorum ücretli yaptığım okulda bir gönül işi olur gibi oldu adam atanamadım diye istemedi öyle çok yoruldum ki beni sadece ikinci alım haberi sevindirir artık nolur dua edelim nolur gelsin şu haber. ağladım bugün
ebyt
28.01.2019 21:26:33
tercihleredebiyatçılar örgütlenin. ölü tercih yapmayalım.
gökhan
28.01.2019 21:36:15
atamalarhocam nasıl yani ayamam adınız diye istemedi anlamadım
gökhan
28.01.2019 21:38:13
türkçecipardon klavye hatası oldu. nasıl atanamadınız diye istemedi.
atama
28.01.2019 21:39:44
kimya ogrtkimyadan batı açılmış. kayma ne olur bilen bir kimya hocam yokmu acaba.
gökhan
28.01.2019 21:40:56
türkçecikurumunda ücretli öğretmen çalıştırmak istemiyorsa neden başta aldı o zaman. ha yerinize biri gelecekse teşekkür eder biter. üzülmeyin ikinci atama yolda. üzülmeye değmez. inşallah atanırsınız.
bilişimli
28.01.2019 21:52:10
turkceci üzülmeyin hocam böyle bi adamdan ileride de hayir gelmezdi herşeyin hayırlısını dilemeli nasibimizde varsa atanacagız inşallah
türkçeci
28.01.2019 21:55:25
gökhanben de anlamadım hocam. dönem bitmeden müdür bana devam edicen mi yoksa başka ücretli arıcaz dedi. devam edicem dedim ama okula hoca gelirse dedim gelmez burayı açmazlar dedi. bugün tercihlere bir baktım benim görev yaptığım okul. aradım müdürü bana son an da belli oldu diyor. yine çocuklar mağdur olmasın diye okula 2-3 hafta gidicem. insanın çok ağrına gidiyor. bu adam da kadroluydu hocam. aklımı karıştırdı umut verdi geri çekildi atanmadım diye. her şey üst üste geldı yani hocam.
türkçeci
28.01.2019 21:56:32
gökhanöyle ihtiyacım var ki atama haberine. öyle çok gitmek istiyorum ki bu şehirden. inşallah şubat ayı içinde bizim de yüzümüz güler
gökhan
28.01.2019 21:57:44
türkçeciöyle bir adamla aynı okulda zaten çalışılmaz hocam. ihtiyaç duyduğunda ücretli alımı yapan vakti geldiğinde nezaketsizce davranışlarda bulunan bu tipler karşısında dik durum. ücretli de olsanız siz bir öğretmensiniz. yarın bir gün atanır gidersiniz. daha güzel bir ortamda mesleğinizi yaparsınız. sakın üzülmeyin. hiç değmez.
gökhan
28.01.2019 22:00:17
türkçecihiç uğraşmayın o müdürle. ihtiyacınız varsa başka okullara bakın. arkanıza bile bakmayın. o da yeni hocasıyla mutlu olsun.
türkçeci
28.01.2019 22:07:23
gökhanhocam okulda iki ya da üç hafta öğretmen olmayacak. ben çocuklar mağdur olmasın diye gideyim diyordum ama gitmeyim mi ne yapmam gerekiyor gerçekten çok yıpranmış vaziyetteyim doğru da düşünemiyorum
türkçeci
28.01.2019 22:08:26
bilişimliçok teşekkür ederim hocam. inşallah alım haberi gelir de hepimizin yüzü güler
edebiyat63
28.01.2019 22:15:37
edebiyat20edebiyat 20 hocam puanınız ve siralamaniz kaç ve netlerinizi yazabilirmisiniz rica etsem o
öğretmen
28.01.2019 22:16:42
ılkatama hocalarim bu resim yükleme bölümü var onu onaylanırken cekip orada mi yüklüyorlar ya da biz mi hallediyoruz anlayamadim
gökhan
28.01.2019 22:19:05
türkçecihocam ben sizi etkilemeyeyim. siz yine kalbinizin sesini dinleyin. ama onlar zaten yerinize birini bulurlar. kendinizi çok yıpranmış hissediyorsanız ve çok ta ihtiyacınız yoksa uğraşmayın o adamla derim. ama dediğim gibi nasıl mutlu olacaksanız öyle yapın. iyi akşamlar. umarım atanırsınız.
çalıkuşu
28.01.2019 22:26:18
edebiyatarkadaşlar benim arkadaşımın puanı 84.900 civarı. ilk tercihi uşak olacak. daha sonra tekirdağ ve konya şeklinde devam edecek. edebiyatçılar seçeceği şehirleri yazarsa yardımcı oluruz birbirimize ki ölü tercih olmasın
onay
28.01.2019 22:38:15
onaybasvuruyu kaydettikten sonra mrbe onaylatmadigimiz surece degistirebiliyor muyuz arkadr
onay
28.01.2019 22:39:14
onaybasvuruyu kaydet dedikten sonra meb de onaylatmadigimiz surece sonradan degistirebiliyor muyuz arkadaslar
edebiyat20
28.01.2019 22:42:24
edebiyat6384.78 puanim 634 siralamam ama netlerimi hatirlamiyorum
atlas
28.01.2019 22:42:57
turkcecihocam uzulmeyin sizi atanmaniz icn sevecek bi insan olmasin zaten hayatinizda ve biraz bencil olun gitmeyin o okula.. gece degil 78 harika bir puan ustune koyup daha iyisini yapabilrsiniz kendinize inanin ve cok kiymetli oldugunuzu unutmayin asla. insallah ek (ana) atama gelir daha fazla yorulmayiz surec cok zor gercekten umutlanmak zor umutsuzluk zor. her seye hazirlikli olalim hocalarim
sınıf
28.01.2019 22:47:17
atamaarkadaşlar rabbim herkese kolaylık versin . (1/4) -(6) (1/5)-(7) ne demek
fennn
28.01.2019 22:54:00
fotoarkadaşlar ekrandaki şu fotoğraf yükleme benim de kafama takıldı aydinlatirsaniz sevinirim...
yiğit
28.01.2019 22:57:07
21' i açmalı mıyım?merhaba arkadaşlar, sınıf öğretmenliği bölümündenim, puanım 74.82, ana atama olur diye düşünüyorum ancak meb' den haber aramak istemiyorum artık:((, ücra bir yere gidersem sosyal hayat bitermiş gibi geliyor??
sınıf
28.01.2019 23:08:48
yiğit hocamgeçen sene sizin puanınız la kapatmış okulları tercih ederseniz nokta atışı yapabilirsiniz diye düşünüyorum 21 ı açmamak bi risk. hocam (1/4) (6) (1/5) (7) ne demek . puanimiz düşükse iki okuldan 7 olanı mı yazmamız mantikli
ılkmattt
28.01.2019 23:33:42
..arkadaslar resim yukleme konusunda yardımcı olabilecek olan var mi
pdr ;)
28.01.2019 23:39:29
ılkmatttben yükledim resmi ve kabul etti sistem öncelikle orada bulunan resmi farkli kaydet diyip tcno_foto şeklinde kaydedin ama jpg şeklinde olmasına dikkat edin daha sonra sisteme yükleyin
türkçeci
28.01.2019 23:50:22
gökhan ve atlas hocalarımöğrencilerime üzüldüm evet hocalarım ama gitmeyeceğim kararımı verdim. ihtiyacım da yok çok şükür aç değilim açıkta değilim. ve evet başka birini de bulmalari daha mantıklı teşekkür ederim fikirleriniz desteğiniz için. allah hakkımızda hayırlı olanı nasip eder inşallah. inşallah bir an önce şu atama haberi gelir
resim-iş
29.01.2019 00:04:39
fotoğrafarkadaşlar orada zaten fotoğraf çıkıyor . tekrar indirip yüklemek mi lazım ? kalite iyice düşüyor fotoğrafın. anlamadım o seçeneği
pdr ;)
29.01.2019 00:24:13
fotoğrafben indirip yükledim hatta orada yeşil nokta çıktı kırmızı çıkınca kabul etmedi anlamina geliyormuş yeşil çıkınca kabul edildi oluyormuş