KPSS Lisans Puanları
Bu sayfa ile ilgili yazılan son yorumlar. (Yorumlar 60 saniyede bir güncellenir.)
GönderenKonuYorum
edebiyat20
25.01.2019 10:03:01
mebpersonelarkadaslar bu sitenin kontenjan sayisina bakin taban puanina degil. cunku bizim 1350 kiside 82.7 ye dustu. gecen 450 simdi alim olursa 800 civari demis 1250 ediyo ve 1250de 79.5 demis... bu mumkun degil. benim tahminim 20bin yada biraz fazla alim olacak. gecen yilki surec isleyecsk temmuz gibi atama olur. bizsinav ucretini yatirtmadan atamazlar. 10bin 15bin diyenler yanılıyor adamlar zaten bu sayi icin ilana cikmazlar bile. hatta bence bu atamada belliydi ama secim icin bolundu 20 20 .....
çalıkuşu
25.01.2019 10:58:07
edebiyat20doğru bu mümkün değil hocam. ben 79.3 ile 2300 lerdeyim yani 451 kişi atandıktan sonra 2300lerdeyim. 800 kişi atansa nasıl gelecek bize sıra. bu sadece bir hayal olur
darri
25.01.2019 11:01:34
edebiyat20hocam yalnız 82.7 ye yakın birinin sıralaması kaç onu biliyor musun
edbyt
25.01.2019 11:08:34
edbytya bu meb personel tam bir komedi :)) nasıl bir taban puan hesaplaması var anlayamadım
okulöncesi
25.01.2019 11:08:40
oööaz kaldı hocam yaklaşık 15 güne öğrenecez kayma ne kadar kim atanacak az daha sabır inşallah yeni atama ile hak eden sınırda kalan tüm öğretmenlerimiz atanır
ali
25.01.2019 11:11:32
alımyeni alım yapılırsa 2017 2018 birlikte mi olacak yine
edbyt
25.01.2019 11:12:25
edbytedebiyatın kayması 70 olur mu arkadaşlar sizce ne düşünüyorsunuz?
ali
25.01.2019 11:14:34
alım2017 2018 birlikte olursa düşük puan alanların atanması yine zor olur gibi geliyor
gizem ögrt
25.01.2019 11:52:20
..düşük puanlilar zaten atanmasın bir zahmet 80 üstü puanlarla atanamiyanlar varken...
edebiyat20
25.01.2019 12:02:31
darribilmiyorum hocam. bu arada hepinize merhaba
edebiyat20
25.01.2019 12:03:53
edbythocam ben gecen yilkinin en fazla yarisi olur diye dusunuyorum 30 falan
atama
25.01.2019 12:25:52
mebpersonelhocam edebiyat için öyle demişsiniz de okul öncesi içinde mesela tahmini gayet makul kendi sıralamamdab biliyorum okul öncesine toplam 2 atamda 550 kayma vermiş aşağı yukarı mebpersonel
atama
25.01.2019 12:27:37
meb30 bin atama olacaktır arkadaşlara rahat olun en kötü
zel
25.01.2019 12:42:17
edebiyat82 ye düşebilir anca diye düşünüyorum
kpss
25.01.2019 12:53:57
etkinlik bu akşam 20.30 da twitter etkinliği var arkadaşlar arkadaşlarımızı bilgilendirelim önemli baskı oluşturmakıyız
kpss
25.01.2019 12:56:15
taban puan hakkında arkadaşlar 40 bin atama olursa en iyi ihtimalle taban puanlarınız mülakata çağrılma taban puanları olur çünkü mülakata her bölümden üç katı aday çağrıldı 3 te 1 i atanacak geriye kalan 3 te 2 40 bini oluşturuyor zaten bunu baz alın derim
...
25.01.2019 13:01:47
...meb personelin tahmin ettiği kontejan iyi de taban puan zor gibi 2017 2018 alim birlikte olursa sosyal bilgiler taban puan için 78 olmaz 80 civarinda kalır gibi
atama
25.01.2019 13:04:07
oööhocam bazı branşlarda tahmini iyi bazılarında kötü demekki taban puan konusunda okul öncesi için verdiği kontenjana göre mantıklı
atama
25.01.2019 13:05:07
mebgeldin su kırk bin yakalım buraları
ali
25.01.2019 13:07:21
alımiyi bi alım gelecek gibi duruyor ama en önemlisi hangi sınav yılı baz alınacak bu birçok kişiyi etkiler
atama
25.01.2019 13:08:29
mebbranşları etkiler o hocam daha çok çift yılla olması
ali
25.01.2019 13:12:09
...aynen branşları çok etkiler 2017 de sınava giripte 2018 de daha yüksek puan alan ne kadar kişi var bu da önemli
sınıf
25.01.2019 13:12:17
taban30 bin alimda sınıf kaçta kapatır?
edebiyat20
25.01.2019 13:25:45
atamagecen yil 19 subatta kontenjanlar ve sayi belli oldu. atama temmuzda oldu. bu yilda boyle bir surec isler gibime geliyo. 30 marttan one kesinlikle duyururlar 2019 akalmaz. bunu nasil dusunuyo arkadaslar cpk merak ediyorum. daha sinava 7ay var. agustos sonunda aciklanacak siralama kontenjan vs vs... neden girilmemis aciklanmamis sinavin alimi simdiden soylensin. amac ne? yani boyle olursa sizin bu yilki puanlariniz cope 2019a girin kazanin soz sizi atayacaz diyorlar demek:))))
zel
25.01.2019 13:40:05
edebiyat20hocam sadece algı yaratmaya çalışıyorlar 2019 olmayacağını onlarda biliyor daha sınav yok ortada
edbyt
25.01.2019 13:53:23
edbytzaten ağustosun sonunda sınav açıklanacak brans sirlamalri falan derken yine ekimi bulur eğer 2019 ile atama olcaksa şubatta neden duyuru yapsinlarki yine gceen yılki gibi eylülde yaparlar
ali
25.01.2019 13:56:59
alımben 2019 u kastetmiyorum acaba 2017 2018 birlikte mi yoksa 2018 tek mi olur diye merak ettim çünkü değişiyor sürekli bişeyler ve atılacak her adım hepimizi etkiliyor
atama
25.01.2019 14:05:59
meb2018 tekde verebilirler hocam 2017 2 atama aldı çünkü biz sadece bir oda ortak
ali
25.01.2019 14:09:16
alımhayırlısı olsun nasip neyse o inşallah en az 30 bin olur
meb
25.01.2019 14:12:03
atamahocam inşallah en az 30 olur 20 binden bıktık artık 30 verirler en kötü bence