KPSS Lisans Puanları
Bu sayfa ile ilgili yazılan son yorumlar. (Yorumlar 60 saniyede bir güncellenir.)
GönderenKonuYorum
fenist
03.09.2018 06:51:30
merakhahaha bu iyi oldu gerçekten. yeni mezun musunuz?
merak eden
03.09.2018 06:52:17
hem de yep yeni
fenist
03.09.2018 06:54:37
.aynen ben de en yenisinden :d
fenist
03.09.2018 06:56:08
merakhocam sizin isminiz nedir direkt mesaj atıyım size
merak
03.09.2018 06:56:37
o zamanisim alayım
merak
03.09.2018 06:58:27
neysedemek sıralamanız 500 küsür. iyiymiş hayırlısı olsun
fenist
03.09.2018 07:02:22
merakteşekkür ederimm hakkımızda hayırlsı olsun
gazali
03.09.2018 08:32:15
sıralama feksefeci arkadaşlardan hiç ses yok. benim genel sıralamam 3434 biranı sıralamasında kaç olurum fikri olan yazsın.
beden egit
03.09.2018 09:47:10
tecrübeli arkdaslrarkadaslar 80.1 puninm var 33 bindeyim yeni mezunum szce atnma sansim nedr
fena
03.09.2018 10:16:39
brans siralamasi robotu 2018googlede brans siralamasi robotu var.siralamaniza bakabilirsiniz
sossss
03.09.2018 11:04:34
sıralama hocam ben sıralama robotu bulamadim link ya da site ismi paylaşır misiniz?
fena
03.09.2018 11:14:14
fennhocam robotum yaz cikiyor
sınıfçı
03.09.2018 11:33:21
sınıfyaaa ne zaman açıklanır branş sıralamaları meraktan öldüm.
aysu
03.09.2018 12:00:08
fen öabt kaynakmerhaba arkadaşlar 3 sınıf fen bilgisi okumaktayım.kpss ye şimdiden başlıcam ve ilk öabtyi halletmeyi düşünüyorum tecrübelerinizden hangi kaynakları kullanıyım sizce piyasada en iyi kaynak hangisi?
aysu
03.09.2018 12:01:02
fen öabt kaynakmerhaba arkadaşlar 3 sınıf fen bilgisi okumaktayım.kpss ye şimdiden başlıcam ve ilk öabtyi halletmeyi düşünüyorum tecrübelerinizden hangi kaynakları kullanıyım sizce piyasada en iyi kaynak hangisi
fennx
03.09.2018 12:04:07
tabanfen kaçla kapatırrrrr
oöö
03.09.2018 12:10:34
okul öncesi 79 ile sıralamam kac gelir arkadaşlar riskli bir puan mı sizce
meb
03.09.2018 12:25:30
bütçe yetersizliği2019 da atama olmasın....
pdr
03.09.2018 12:50:07
tahminarkadaşlar pdr bu yıl tahmini kaç puanla kapatır?
cografyaci
03.09.2018 13:22:23
coğrafyaalan siralamam 9 bin branş bazında sıralama nolur geçen sene ile ilgili bilgisi olan var mı??
ilkmat
03.09.2018 13:28:17
siralama72.2 puana sıralama kaç gelir
sosyolojii
03.09.2018 13:33:54
sosyoloji+felsefesosyologlar yok mu piyasada p3 puanlarını paylaşalım
lisemat
03.09.2018 13:51:21
sıralamalisematçı arkadaşlarım puanınızı ve genel sıralamanızı yazabilir misiniz?
pdr
03.09.2018 13:54:16
atamayuvarlanırsa puanlar 81 ile kapatabilir.
selma
03.09.2018 14:01:17
okuloncesimerhaba 2017 genel siralamam 35.000 puanim 75 sizce atanirmiyim ? okuloncesi en son kacla kapatir?
ozel egitm
03.09.2018 14:03:07
siralama84.98 puanım var,genel siralama 9691 de branş sıralaması ne olur acaba tahmin var mi ?
okul önc.
03.09.2018 14:12:33
atamaokul öncesinden 77 altı alanlar malesef çok umutlanmasın hocam. sınav zordu taban puanlar düşer deniyor ancak size gelene kadar 76 küsürlerde kalan 2017 mezunları var. yani 75 puan alımda ekstra bir artış olmazsa atanamaz...
selma
03.09.2018 14:15:27
okuloncesimerhaba 2017 genel siralamam 35.000 puanim 75 sizce atanirmiyim ? okuloncesi en son kacla kapatir?
taban
03.09.2018 14:17:47
puanhocalarim bu sene taban puanın yükseleceğini söylüyorlar geçen sene kazananlar da girmiş sınava ve cok kayma olmuş bu sene o kadar olmayacakmis ben taban puanın 2 puan üstünde aldım yükselirse puanlar 2 puan beni kurtarır mi cvp verir misiniz
cografyaa
03.09.2018 14:21:30
umitsiz cografyaci hocam benimde bes binlerde siralamam puaniniz kac peki ?